miércoles, 18 de junio de 2008

estos sí son los tulipanes naranjas


En la foto donde hablaba de los tulipanes naranjas, había una orquídea sobre la mesa. Estos sí son los tulipanes naranjas. El florista me preguntó si tenía en casa fanta de limón. Yo le miré extrañado, ¿por qué querrá saber este hombre lo que tengo en la nevera? Me contestó sin necesidad de que se lo preguntara: A los tulipanes naranjas le gusta la fanta de limón.

5 comentarios:

Anthony dijo...

y a mí también. qué penita me da estar tan cerca, tan lejos...

cani dijo...

Feliz aniversario ,Carlos, ainda que sexa cuns días de retraso. Saúda tamén a Mazinger que espero estea totalmente recuperado.
Entereime do teu blog polos teus pais que no no saberán abrir eles sós, pero teñen quen lles bote unha man.
Estiveron a ver o teu canciño, e máis as fotos da túa casa.

Ti tes un canciño, pero nós temos tres, tres feras, que só lle fan caso o Pio cando lle fan caso.
A mamá chámase Nube e tivo sete fermosos cachorriños.Nós quedamos con dous:León e Canela. Son perros de caza e para que xudíen un pouco tamén temos un coelliño que de cando en vez soltamos para ledicia dos cans e infarto do coello.

Gústame o salón da túa casa,hai vida nel, as plantas, Mazinger, ti, os teus amigos...

Aínda que aos teus teitos non lles falte unha man de pintura, espero que as musas se acorden de ti e remates ben ese guión que traes entre mans.
Bicos

marta dijo...

hola, estoy probando si funciona

marta dijo...

hola,despues de pequeños problemas informaticos creo que ya puedo enviar mensajes.Que tal? He visto tus tulipanes y tu mesa. Imagino que Mazinger ya estará recuperado de su catarro primaveral.Yo me preparo para irme a la playa todo el fin de semana.Seguiremos hablando...Un beso para ti
Otro para Mazinger(zeta).

Mazinger y yo dijo...

Cani,
pobre coello... JAJA...